Laserdome

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-20 @ 08:21:48
Glömde faktiskt nämna att vi hade öppet hus igår i skolan! Trodde det skulle vara värsta pinan men det var faktiskt inte så farligt, vår utställning blev jättefin också! Dock var jag jättetrött efter, vi fick gå hem runt åtta och jag hade druckigt fyra powerkings under kvällen, så när de började gå ur systemet blev jag ju som en seg... mask typ. Fick ett hugg i huvudet igårkväll också, typ som en kniv i hjärnan haha, trodde jag hade fått en hjärnblödning eller tumär eller något liknande, så vågade knappt somna. Låg bara och tänkte "Tänk om jag somnar nu... så vaknar jag aldrig igen!?" Men, jag är ju vaken nu. I'm a survivor! Kan lägga ut massa bilder osv. på utställningen när jag kommer hem igen, men nu ska jag iväg och spela laserdome med klassen! Woop! Vi ska möta den andra estetklassen. Wish us good luck!

bild tagen av Sara


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: