Lördag

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-01-07 @ 22:50:23
Hej på er, satt nyss och kollade på Morden i Midomer (eller vafan de heter) med mamma, och insåg att jag har världens jävla skräck för nunnor. Mamma jobbar precis brevid kyrkan på Söder, alltså, de typ delar gård, och nunnorna bor i lägenheterna runt omkring, och eftersom att jag har varit där mycket under min uppväxt osv. har jag sätt skitmycket nunnor. De får mig att rysa. Tanter med läskig dräkt liksom, varför måste de ha dräkten för? Gör dom ju bara läskiga. Anywaaay, satt och tänkte på att skolan börjar på Måndag, så hörde jag mig själv sucka. Då slog jag nästan till mig själv, vafan klagar jag för? Visst det är tidiga mornar, men jag saknar faktiskt mina vänner där. Typ Flisan, läser du det här? Har inte snackat med dig knappt på två veckor! Och Fisen då ;( och Julia (måste komma på ett bra smeknamn till dig!) och alla andra! Fap fap fap. Borde inte klaga, jag har ju fan kul i skolan för det mesta. Mycke godare lunch där än vad jag kan laga också, åt två torra rostbröd till lunch idag, mums. Nä, måste faktiskt lägga mig nu snart. Imorgon ska jag först på Fotografiska museet, sen ska jag på födelsedagsfirande with the släkt. Puss! ♥ Passar på att lägga in en miljon bilder på mig och Tilda (fula&fina) som vi tog igårkväll, vi dygnade, är jättetrött idag...... gOdNaTt!





2 kommentarer
Postat av: tildis

hahahahahaha va fula

2012-01-08 - 00:58:36 |
Postat av: fell

jag läser! ses imorgon fan :)

2012-01-08 - 14:47:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: