Plans

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-03 @ 13:05:14
Varför jag inte skrev igår? JO FÖR ATT JAG ÄR EN TRÅKIG JÄVLA MÄNNISKA!
Jag gjorde ingenting igår, aboslut ingenting. Och vet ni vad, jag ska inte göra något idag heller. Jag inga planer än så länge i alla fall. Kan inte se mig själv gå ut i den här jävla kylan faktiskt. Men ta det lugnt, det är faktiskt sista dagen jag inte ska göra något. Har varit hemma tre dagar (med idag) på hela lovet än så länge. Imorgon ska jag passa Ludvig hela dagen och göra något kul så han slipper vara på fritis. På torsdag måste jag möta upp mamma och skaffa nytt pass, sen ska jag äta middag med henne. På fredag ska jag vara med Natta & Tilda, på lördag ska jag dra på museum med mamma och Ludvig, och på söndag är det födelsedagsfirande hos mina kusiner. Nääe, ska typ somna om lite i soffan nu. SÅ tråkig är jag.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: