Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-10 @ 18:42:13
Jag hatar att blogg appen på mobilen inte alltid funkar, försökte blogga därifrån igår eftersom att jag inte orkade ta upp datorn, men tydligen funkade det inte! Idag är det tisdag, längsta dagen typ, känner mig rätt död. Efter två veckor av läggning klockan fem/halv sex på morgonen, och sedan vakna klockan tre på eftermiddagen är man inte riktigt van vid att vakna klockan sex på morgonen. Alltså typ då jag gick och la mig under lovet.
Fick reda på massa info om rökning, droger osv på idrotten idag. Fick se en svart lunga från en person som rökt i 20 år, bläk. Lovar mig själv att aldrig någonsin bli beroende av något! Fick till och med springa ut från lektionen och ringa pappa och skrek att han måste sluta röka, han har ju typ rökt 30 år! Fy! Ska i alla fall lägga mig tidigt ikväll, börjar lika tidigt som idag men måste upp och duscha.... suck. saknar lovet redan.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: