Eksjö

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-07-01 @ 09:37:40
Hej på er! Är uppe i Eksjö nu med familjen och Petteris föräldrar och mina "halvkusiner". Har inte kunnat blogga sen vi kom hit för internetet har varit otroligt segt, eller det är det nu med, men det funka att komma in på blogg.se i alla fall. Idag åker jag och mamma hem, med tåg. Ska nog gå bra men är ändå lite nervös över om jag ska må illa. Jag tror inte att jag kan blogga när jag kommer hem, eftersom att internet fortfarande är paj. Men om pappa kommer och hämtar mig hem till honom kommer jag kunna det. Imorgon bär det av till Öland med Tilda! Är ännu mer nervös inför resan där..... bussresa på typ 6 timmar. WEHH.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: