Fortfarande i Dalarna

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-07-26 @ 19:13:28
Hej på er småskitar och blåmesar, var några dagar sen jag skrev. Eller skrev och skrev, la upp ett videoinlägg så jag slapp skriva på ipaden som jag knappt kan kontrollera. Men nu gör jag det ändå. Insåg att videoinlägg inte riktigt är min grej ändå, eller, det kan ju vara kul då och då. Men jag blir ju så jävla virrig, glömmer allt jag ska säga och bara rabblar på om skit. Så nu skriver jag i alla fall. Sitter just nu i storstugan (där man äter och ser på tv) och bara tar det lugnt. Som jag har gjort de flesta dagarna här, min mamma säger att jag måste börja göra saker innan alla mina vänner lämnar mig för att jag är så tråkig. Men det förstår jag inte riktigt, jag menar, för det första är inte mina vänner här, för det andra gör jag faktiskt saker med dem... Oftast. Annars får jag väl bara hoppas att jag har vänner som tycker om mig som jag är. Annars får de bli vän med en idrottare eller något. Jaja, nu har jag inget mer att säga. Ska väl gå och titta på min kusin som badar, för det orkar jag inte heller. Jag baraaa tittar :)


1 kommentarer
Postat av: Grenen

Jag håller med din mamma. Du är tråkig. SKOJA! Du vet att du är bäst precis som du är och jag saknar dig så in i norden. Har så mycket planer när du kommit hem!!! Puss på dig gullunge

2012-07-28 - 23:46:45 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: