Hejdå Örmo

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-07-29 @ 12:34:50
Hej hej, idag åker jag hem från Dalarna. Har lite blandade känslor faktiskt... Vill hem till mina vänner, men vill ändå stanna här eftersom att det är som ett andra hem, och att veta att man inte kommer tillbaka på ett år är inte så kul. Dessutom är det förmodligen min mormors systers hund Skotts sista år här på Örmo. Han har funnits här hela mitt liv och är hela 16 år gammal. Blir jobbigt att säga hejdå till honom. Han luktar på ett speciellt sätt liksom, alltid likadant. Usch usch. Jobbigt. I alla fall, åker någon gång innan middagen tror jag. Vi hörs där hemma sen!
Hittade en asgammal bild på mig själv då jag hade mörkt hår haha :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: