home

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-07-15 @ 10:42:02
Hej på er alla! Det var ett tag sen! 
Har ju varit borta i Frankrike en vecka med min familj. Jag kom faktiskt hem redan igår men jag orkade bara inte blogga då. Dessutom mår jag inte så bra, känner mig ganska förkyld och ena mitt öga är helt uppsvullet och gör ont! Askonstigt... i alla fall hade jag verkligen jättekul i Frankrike! Solade mycket, var på många utflykter och blev till och med nerkärad i en fransman som sålde armband haha! Gick till hans stånd på marknaden varje kväll och köpte ett till armband. Tyvärr har jag bara fyra kvar för att jag tappade ett och de gick sönder av att jag badade i saltvatten. Just nu är jag hemma hos Pappa faktiskt, jag ville träffa honom innan jag åker upp till Dalarna och Örmogården i två veckor imorgon. Ska bli kul det med. Jag laddar upp bilder från Frankrike när jag har tid :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: