Home again

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-07-05 @ 23:11:35
Hej på er alla! 
Nu är jag hemma i Stockholm igen, efter typ 4 dagar på resa till Öland! Har haft skitskoj med Tilda där ute på ön, och Fia jag vet att det ligger nedåt, men jag skriver alltid "åkte upp" osv... det bara kommer ut så! I alla fall, vi har mest varit på Tildas kusiners gård och chillat vid vår stuga, eller med hennes kusiner. Vi har också varit och badat två gånger (Tilda och hennes kusiner bada rå, inte jag), och vi har hunnit med två shoppingturer. En för mat och en för kläder. Som sagt riktigt skoj, kommer sakna det lite. Runt klockan fyra idag kom Pappa och hämtade mig med bilen (stackaren har fått åka bil typ hela dagen), men vi hade det riktigt mysigt på vägen hem. Pratade och åkte förbi sommarstället han brukade vara på som grabb. Han visade mig ett ställe där han höll på och drunkna när han var typ sex år till exempel. Brukar inte ha så mycket tid att prata med honom annars, så det var jättekul. Nu har jag mest tagit det lugnt sen jag kom hem, ska snart sova tänkte jag. Ska nämligen upp tidigt imorgon och åka till mamma för att tvätta, sen i över morgon bär det av till Frankrike! Woop! Känns både lite jobbigt och roligt att åka iväg redan då. Jag menar, jag längtar dit eftersom att jag har velat åka till Frankrike typ hela livet, men ändå kom jag precis hem efter typ en vecka på vift med över 20 timmar i bil, buss och tåg. Det har varit jobbigt, men jävligt kul! Nä, ska ladda upp lite bilder!

Innan jag åkte för att hämta upp Tilda med Pappa! 


Två bilder från bussresan

När vi åkte och badade/solade med Tildas kusiner

Köpte min första keps någonsin och godis haha!

Tildas kusin Anders

Söta Tilda själv :D<3

Därifrån ramlade Pappa ner när han fiskade och höll på och drunka :P

Myself för några timmar sen i bilen, med min ubercoola keps!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: