Igår

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-07-01 @ 09:45:03
Glömde säga vad vi gjorde igår! Jag var i alla fall inne i stan igår (Eksjö) med allihopa. Vi såg någon soldatparad och åt glass, sedan åkte vi vidare  till en campingplats där i vi spelade minigolf. Jag var inte sämst i alla fall! Utan jag kom näst-sist! Hah. Sedan åkte vi tillbaka hit till huset och åt middag. Efter det lekte jag faktiskt med Ludvig, Anton och Inez. Trodde jag hade glömt bort hur man lekte.. men tydligen inte! Vi körde tjuv och polis, burken, hökens vingar, kurra gömma och massa annat som jag inte ens vet namnet på. Jag sprang som aldrig förr och blev riktigt jävla svettig hahaha. Helt sjukt egentligen. För jag hade riktigt kul! I alla fall, måste gå och äta frukost nu innan mamma dödar mig!

Fint jag bor va här uppe på loftet haha!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: