Öland

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-07-03 @ 13:02:52
Hej bloggen! Har inte blivit så mycket uppdatering nu på senaste då jag inte har haft internet och varit bortrest. När jag åkte hem från Eksjö missade vi tåget med fem minuter då det var en olycka på vägen och världens bilkö. Så vi fick vänta två timmar på nästa, dock var killen i kassan snäll och gav oss två nya biljetter gratis. Petteri grät nästan glädjetårar då det skulle kostat 1900:- för nya biljetter. Sen bar det hemåt, åkte baklänges hela vägen (3 timmar), och mådde illa. När jag kom hem packade jag på direkten om väskan, och igår åkte jag till Öland med Tilda. Resan upp tog 7 timmar med buss, sen fick vi gå i typ en halvtimme till hennes kusiners hus där vi är nu. Vi vaknade vid tolv och gick på direkten och duschade. Och nu ska vi göra oss mer i ordning till klockan tre då vi ska åka och handla! Puss på er!
Slänger in två bilder, en när jag packade väskan och en på bussen! 


2 kommentarer
Postat av: Fia

Förlåt, men jag måste bara kommentera. Resan upp??? Haha, var i Sverige tror du Öland ligger lilla vän? ;) <3

2012-07-05 - 01:08:45 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: tilda

hahahha fia visst

2012-07-05 - 13:49:11 | URL: http://tildairene.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: