Slow

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-07-06 @ 18:04:49
Tjenixen på er. Känner att jag måste blogga åt minstonde en gång till innan jag åker till Frankrike imorgon. Har inte direkt något intressant att säga egentligen då, kan väl berätta att jag gick upp aptidigt imorse och trodde att jag skulle dö. Klockan ringde halv tio, men jag klarade inte av att gå upp då så blev att jag gick upp halv elva... och ja, på sommmarlovet är det jävligt tidigt. I alla fall, gick upp och fick på direkten skjuts till Mamma där jag började tvätta och sådant. Det är typ det jag har gjort idag, tvättat och tittat på tv. Är asglad också eftersom att internet är tillbaka här! Fasar dock inför imorgon, jag sov bara fyra och en halv timme inatt (kunde inte sova och låg i sängen med youtube-klipp till fem på morgonen) och ska gå upp redan klockan tre imorgonbitti och duscha. Sedan ska vi iväg och flyga, vilket jag hatar. SEN... sen förstår ni ska vi direkt när vi kommer fram åka på en utflykt. Vi får inte checka in på hotellet förns på eftermiddagen så vi ska gå omkring med väskor i staden typ och göra grejer. Hur fan ska jag orka det. Kommer ju säkert inte somna inatt. BLEH BLEH. Dessutom hatar jag att gå, det kommer vara varmt och de andra kommer gå snabbt. Jag hatar människor som går snabbt. Men jag tror att de som går snabbt hatar mig som går långsamt lika mycket. Kan väl beskriva Tildas vrede på mig och andra som går långsamt ungefär såhär: 


2 kommentarer
Postat av: Fia

JAG SAKNAR DIG!! VI FÅR SES NÄR DU KOMMIT HEM FRÅN FRANKRIKE OCH JAG FRÅN GREKLAND!!! (jag skrev med caps lock för att vara dramatisk och uttrycka mina starka känslor ahha!!)

2012-07-06 - 23:51:32 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: tilda

Dö ebba. hahaha skoja puss hoppas du har det skitbra i frankrike och ökar din takt lite <3

2012-07-07 - 15:49:11 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: