busy busy me

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-24 @ 00:55:12
Har glömt bort lite att jag har en blogg faktiskt. Har nästan inte skrivit på en HEL vecka! Men har haft fullt upp de senaste dagarna. Mina halvbröder från England är här, det har varit midsommar och massa annat. Fun shit! Kom precis hem faktiskt, var på den där festen vid Flaten. Tråkigaste jag någonsin varit på, dessutom kom jag knappt på bussen sen när jag skulle hem för att alla trängde sig (fast jag stått där i 40 min och väntat), och sen väl på bussen skrek och sparkade alla i bussen, och bara var allmänt jobbiga. Så till slut tvärnitar kvinnan som kör (kändes seriöst som att krocka in i en stenvägg, typ flög) och vägrar köra mer. Då börjar så klart idioterna skrika ännu högre, så jag hoppade av och hoppades på att hitta till tunnelbanan ändå. Och till slut så kommer jag till en tunnelbana, och där är det självklart ungar som skriker igen, men nu var det för Big Brother gänget som stod där. Och såklart sätter de sig preciiis bredvid mig på tunnelbanan där ingen annan vågar sitta. Var lite pinsamt i början, ville inte att de skulle tro att jag satt och stirra/lyssna, så jag tog upp hörlurarna och lyssna på musik istället. Så jag glömde bort dem rätt snabbt i alla fall. Igår var också kul! Men orkar inte förklara. Hejsvejs!

Mina fina knän! Råkade gå rakt in i en enorm sten när jag såg ner på mobilen igår, föll pladask på marken. Asgarvade sedan när jag insåg att det blev typ ett likadant sår som ärret på mitt andra knä haha!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: