Hallååå

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-06-06 @ 18:18:06

Hej!
Har inte blivit någon bloggning de senaste dagarna. Har haft fullt upp! Igår var sista skoldagen till exempel, kan man säga. Har bara måndag (picknick) och tisdag (skolavslutning) kvar. Igår var jag hemma hos Kelly och firade henne med några, sen sov jag hos Fia inatt :) mysigt! Idag har jag varit ute i stan med familjen och "firat" sverige på nationaldagen. Imorgon blir det att träffa Fanny som jag inte har träffat på aslänge, kommer bli skitkul! :D nu sitter jag på thairesturang i närheten av där jag bor med la familia. Orkar inte skriva mer nu men vi hörs!



1 kommentarer
Postat av: Pimpiina

Nämen tjenare Ebba! Såg inlägget över och det är ju sjukt sånnafall hur du har förändrats, tror du inte det beror lite på att vi blivit äldre och det e då man börjar bry sig mer om vad andra tycker? När vi var små sket vi i allt och sprang runt nakna liksom ;) hahaha! Nej men jag tror också det handlar om hur din vänskap har varit genom åren och kanske förändrats av någon anledning du själv inte tänkt på. Pröva bara att fucka ur och vara den ebba jag kände i lågstadiet och fine, om dom tkr du e störd låt dom tycka det. Kan gissa på att dom inte är världens lugnaste och perfektaste ;) Alla har ju sina galna sidor, gäller bara att ta fram dom. Tips på att lära känna nya är ju att ta första steget och säga "tjenare Ebba!" och dom kommer säga deras namn sen kan du ju skratta mycket och bara säga lite små kommentarer typ som "förlåt men jag är jätte hypad" eller något hahah! Hur är det med brorsan och hans finger då? Fan va stor han har blivit!

2012-06-10 - 00:28:39 | URL: http://www.nattstad.se/pimpiina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: