HELLO

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-07 @ 23:02:12
Hejsaaan, tänkte köra en liten snabb bloggning innan jag somnar! Klockan är bara elva, men jag måste ändå sova.... för jag ska nämligen jobba imorgon. Yes, ni läste rätt. Ebba ska jobba. Inte något man hör varje dag. Jag ska i alla fall jobba på mammas jobb, dagis. Jag praoade där i nian... eller var det åttan? Minns faktiskt inte, i alla fall, jag har jobbat där förut. Bara att den här gången får jag betalt! Jag gillar att vara på mammas jobb så det är faktiskt riktigt nice att jag får jobba där! Men det betyder också tidig morgon, vilket inte är så kul haha! Aja, en tidig morgon är väl okej! Jag ska försöka klämma in ett till avsnitt av Dexter bara innan jag ska sova också, det är det jag har spenderat hela min kväll till. Min nya obsession. Dexter. Trodde inte det skulle vara bra faktiskt, men är hooked. Började för några dagar sen och är redan inne på avsnitt fyra på andra säsongen. Fanny tipsade mig om den för typ ett år sen men jag lyssnade inte, borde ha gjort det! På tal om Fanny, träffade henne idag och tog en fika inne i Slussen! Har träffat henne typ två gånger sen vi började i gymnasiet och det är ju lite synd, men nu måste vi verkligen börja träffas oftare igen! (enligt mig i alla fall haha!), hon är för dyrbar för att förlora ;) speciellt när man har tagit sig över hennes hinder, eller vad man ska säga. Haha, nog bara hon som fattar det där men i alla fall. Det var riktigt mysigt i alla fall, vi hade mycket att prata om. Men nu blir det här ett aslångt inlägg så ska sluta nu. Vi hööörs.
KLICKA HÄR FÖR ATT SE EN BRA TRAILER TILL DEXTER!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: