Lalalal

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-09 @ 22:38:32

Tjoo på er läsare!
Det är söndag höll jag precis på att skriva, men nej det är det inte, det är ju lördag! Känns som söndag dock! Igår jobbade jag ju som jag skrev på mammas dagis! Det var hur kul som helst! Visst man blir lite trött på skriken, allt lek och spring... och all disk jag fick göra. Men! Jag förstår varför min Mamma gör det, det är ett väldigt glädjespridande jobb eller vad man ska säga. Man skrattar mycket med barnen och de är så söta! Många skulle nog dö av att jobba på dagis och det är nog många som inte ens skulle vilja jobba med barn i över huvud taget. Vissa av mina kompisar hatar barn hahah. Men jag älskar dem, dessutom är jag nog ganska bra på det också då det går i mina gener ;) typ. Min mormor och mamma har jobbat på dagis typ hela livet så. Något jag faktiskt skulle tänka mig att jobba med om allt skiter sig haha. Idag var jag på kusin Malins studentmottagning eller vad det heter. Riktigt trevligt! Imorrn ska jag till Pappa, han orkade inte hämta mig ikväll så fick bli tomorrow. Just nu tittar jag på Dexter. Såklart. Är redan på säsong 3 avsnitt 2. Hjääälp mig jag har inget liv!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: