mina kärlekar

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-28 @ 01:34:21
Okej, jag har räknat ut att jag är kär i 26 stycken kändisar... 26!? Tänkte presentera dem alla för er här på bloggen. Många har ni nog sett förut, men andra kanske inte. You'll see.
De är inte i nån ordning!

Josh Hartnett. Han är så jävla snyyygg

Min älskade ginger Ed Sheeran

En inte så känd kille (därav liten bild), men Israel Broussard. SÅ min typ, så sööööt!

Adam Brody... tänkte säga för att han är så söt. Men nej nej.. så SNYGG!

Jack O'Connell från Skins.... hur sexig är han inte?

Adam Brodys kollega (The O.C.) Benjamin McKenzie. Faktiskt den första av dem två jag blev kär i!

Hur kan jag inte ta med The Biebs. Snygg!

Älskade, söta, underbara Evan Peters från American Horror Story... I love you!

Som det står över, Jensen Ackles från Supernatural.

Ja, jag är lika kär i Jesse McCartney som för 4 år sedan. Kolla bara änglaansiktet.

JJoe Dempsie från första säsongen av Skins. Lite smutsig här men jag älskar honom i skins!

The player, älskade John Mayer. Hur kan man inte älska denna snubben.

Peter Pan kommer alltid finnas i mitt hjärta, och det kommer du också Jeremy Sumpter <3

Min första barndomskärlek, Brian McFadden (Westlife), han kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag skulle kunna göra vad som helst för honom. Han är min barndom. 

Leonardo DiCaprio <3 snygg i alla tider

Ja, jag har faktiskt en crush på Liam Hemsworth. Han är så söt!

Channing Tatum... behöver jag ens säga något?

Michael C. Hall. Jag förälskade mig i honom under Dexter. I'm in love with a serialkiller <3

Max Thieriot... han såg inte riktigt ut såhär när jag kärade ner mig i honom men.. lite mer såhär då:

Åh så söt!

Självklara River Phoenix. Han får två bilder bara för att han är så bäst <3 ÅÅÅÅH

Om du ine tycker att Francisco Lachowski är perfekt är det något fel på dig. VÅGA INTE SÄGA ATT HAN INTE ÄR PERFEKT! 

Och sist men INTE minst. DE BÄSTA HETASTE POJKARNA FRÅN 1D! <3 Tyvärr kan jag inte gifta mig med alla fem, men om jag måste välja blire väl denna sötnosen:


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: