När man är uttråkad

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-25 @ 22:47:11
UTSEENDE
Hur lång är du? 164-165 cm
Ögonfärg? blågröna
Hårfärg? blond
Stil? öh, vet inte 
Är du nöjd med ditt utseende? mycket jag vill förändra men jag är ändå jag 
Är du mogen? beror på heh
 
TYCKER DU OM ATT…
Kramas? jaaaaa <3
Kyssas? yäs <3
Prata? beror på med vem, men jag är pratglad ja
Sova? är underbart!
Gå upp tidigt? gör någon det? NEJ
Lyssna på musik? alltid
Vara ensam? ja ibland  
Att vara kär? både ja och nej, lööv makes me crazy 
Vara i skolan? nooo
Kolla på film? JAJAJA
 
HYGIEN
Hur ofta duschar du? varje dag
Använder du deo? jaa
Brukar du borsta tänderna? ja haha 
Använder du parfym? om jag kommer ihåg ja 
 
KÄRLEK
Är du kär? inte just nu
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena de? nej
Är du rädd för kärleken? nje eller va?
 
BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? ja
Snusat? vågar inte testa haha
Däckat? nej
Tycker du att det är coolt att supa? nej
Kysst en främling? ja haha
Gjort ett sugmärke? yes 
Pussat en tjej? jao 
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej 
Gråtit inför mer än 10 personer? aa när jag såg på björnbröder & titanic
Smygit ut? aaoo
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? jaa 
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för? ja 
Gråtit dig till sömns? ja 
Gråtit framför någon du älskar? ja
Vaknat av att du gråter? ja av mardrömmar 
Skrikit ord som hora och slampa till någon? hahaha ja
Slagit någon på skoj? jaja
Blivit slagen på skoj? ja (gör ont)
Varit på sol semester? ja
Badat i havet? ja men inte på länge nu 
Har haft snöbollskrig? haha vem har inte? 
Inte sovit på en hel natt? ja men jag blir knäpp typ
Varit på sjukhuset? yes 
Sovit i över 12 timmar? säkert
Sett en film mer än 10 ggr? haha alla filmer 
Varit ute en hel natt?  jappp 
Bråkat med en vän? jaa 
 
FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? kärlek är fint
När kramade du någon sist? idag 
Saknar du någon speciell person? hmm, ja?
Har du svårt för att bli kär? tror inte det
När kysste/hånglade du med någon sist? midsommar 
Är du singel? ja 
När fick du senast en komplimang? midsommar? tror jag 
 
HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: aa men typ
Hånglat med nån riktigt ful? nej det tror jag inte haha
Hånglat med fler än 50 pers?  njeee
Gjort något riktigt dum?: många gånger
Gjort något du verkligen ångrar? jaaa 
Varit nykter på någon nyårsafton? jaa såklart
Åkt ambulans?  ja i thailand hahah 
Gjort nåt olagligt? snattade när jag var 12 :( 
Skämts över dina föräldrar? ja men gud! varje dag
Sagt jag älskar dig och menat det? jadå 
Tagit droger? nej
Vilka kläder sover du i? tröja & shorts
Vad hatar du verkligen? spya
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej (jag kommer få alla kändisar jag är kär i!)
Är du ensam nu? jaa
Vill du gifta dig? ja någon gång
Vill du ha barn: ja! 
 
SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Tilda
Såg dig gråta: Pappa
Fick dig att gråta: Pappa
Smsade dig senast: Hannah eller Nathalie
Kramade dig: Min halvbror Stefan eller hans fru
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: ja
Kramat någon: ja
Pussat någon: nej?
Köpt någonting: köpte ramlösa igår haha
Sjungit: som fan
Saknat någon: lite
 
HAR JAG?
Digitalkamera: jaa 
Telefon på rummet: ja sånna där läppar hahah
Egen dator: japp 2 till och med ;)))) 
Könssjukdom: neeej!! :o
Bra kompisar:  JAAA
Tar du receptbelagda mediciner? nej 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: