Sommarstress?

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-26 @ 01:06:42
Känns lite läskigt att jag bara har typ fyra dagar kvar hemma innan sommarlovet börjar på riktigt. Jag kommer inte ha en lugn stund! På fredag åker jag iväg med familjen till Petteris föräldrars landställe, de bor egentligen i Spanien men på somrarna bor de här i Sverige. Så vi åker upp med bilen till Eksjö, och sen på söndag åker jag och mamma tillbaka hem med tåg eftersom att hon måste jobba och jag har andra planer. Sen dagen efter på södag åker jag ända till Öland med Tilda! Det tar ju hur många timmar som helst med buss och jag är riktigt jävla nervös inför det eftersom att jag hatar bussar som fan och alltid mår så fruktansvärt illa. Men förhoppningsvis går det bra... Jag och Tilda ska stanna med hennes kusiner och vara där tills den femte, då ska i alla fall jag åka hem igen. Pappa kommer och hämtar mig, och kör hem mig till mamma. Där blir det tvättning och sådant tills vi åker iväg till Frankrike den sjunde! AAH! Fullsmockat, där är vi tills den fjortonde........ och sen den sextonde (på min lillebrors födelsedag) åker vi upp till landet och är där jag vet inte hur länge haha! Men det ska bli kul, hur fullsmockat det än är! WOOP!
Slänger in lite bilder från förra sommaren som var typ den bästa någonsin... 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: