Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-10 @ 23:14:49

Tja tja! Idag har jag bara sovit, dragit hem till pappa och hängt lite med Tilda! Vaknade ganska sent av att Pappa ringde och ville hämta mig när han ändå var ute med bilen. Så jag packade väskan och åt en snabb lunch innan han hämtade upp mig. Hann varken sminka mig, klä på mig helt å hållet eller duscha. Och såklart skulle pappa ner till centrum och handla då också, så där sprang jag omkring, med pyjamas inne på Ica hahah. Senare på dagen kom Tilda hit dårå, och vi drog ut på en långpromenad då det var så fint väder idag! Satt på ett berg i närheten också och bara snackade. Mys! Vi såg också en Berras biluthyrnings-bil, vilket fick oss att tänka på One Direction eftersom att det var en av det företagets bilar som de använde! Just nu sitter jag faktiskt med en påse chips och ett Dexter avsnitt. Dock har jag inte ens öppnat påsen eftersom att jag inte var så sugen som jag trodde. Men! Nje, nu måste jag faktiskt sova. Har picknick med klassen imorgon! Puss

 

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: