Up All Night

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-06-15 @ 21:55:18
Tjenixen på er! 
Har inte kunnat blogga från mamma eftersom att interneten har pajat! Och jag skrev ett inlägg på mobilen hos Hannah, men såg nu att det tydligen inte kommit upp. I alla fall, jag och Hannah hade det mys iförrgår kväll, vi låg och snackade, åt godis och tittade på Holland-Tyskland matchen (synd att Holland förlorade :/). Sedan igår mötte jag upp Fisen på morgonen, ville träffa henne då hon åkte på läger nu imorse och kommer vara där i typ hundra år, kommer sakna henne! Vi åkte hem till mig där Mormor var, eftersom att mamma jobbade sent och Ludvig var ledig idag så sov hon över! Mys mys! Tycker det är så härligt när Mormor är hos oss. Sedan idag, har jag faktiskt inte gjort någonting. Förbannade mig själv över att jag inte tog med platttång eller smink till Mamma, då jag fick gå både till pizzerian till middagen och tunnelbanan när jag skulle hem till pappa. Min pappa sitter just nu nere hos grannen och ser på matchen. Hade helt missat den, men sitter och smågluttar då och då, det är ju Sverige-England till och med! Mahhgaaad. På tal om England, min "styv-bror" (eller Ingalills son dårå) Bobby kommer med sin flickvän från England imorgon. Sen på måndag kommer Stefan och Thomas med sina familjer också. Får träffa Stefans små barn för första gången nu också, Oskar och Eva! Ska bli kul. Annars sitter jag bara och lyssnar lite på musik. Den här låten får mig så partysugeeen! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: