Yo

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-06-13 @ 15:23:16

Tjena på er!
Hur mår ni idag då? Jag mår väl sådär. Var ju extremt trött igår och tog till och med en lång nap på eftermiddagen. Och senare mot kvällen kände jag mig typ sjuk, så jag somnade ganska tidigt och sov ända till tolv! Mår bättre idag men är fortfarande ganska låg. Jag vaknade av att Hannah messade mig och frågade om jag ville hänka med till stallet och sen sova hos henne. Och eftersom att jag redan känner mig risig och det är ganska dåligt väder ute tyckte jag inte att det var någon bra idé att jag hänkade med till stallet. Men vi får se om jag sover över hos henne inatt! Skulle vara riktigt kul då hon och jag knappt ses längre. Men nje, nu ska jag se på ett avsnitt av Dexter och äta lite glass. Slänger upp två bilder, en från igår och en från några minuter sen haha.


1 kommentarer
Postat av: Fia

Haha du och Dexter... Mongo! Hoppas du mår bättre imorrn! Vill du träffa mig en liten stund då? För att jag åker ju tidigt fredag morgon och jag vill gärna hinna träffa dig en snabbis innan!!

2012-06-13 - 15:27:47 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: