Ebba is mad

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-06 @ 15:10:01
Var en trevlig dag i skolan idag. Dock är jag trött... Somnade inte förns halv fem inatt, och var helt inställd på att stanna hemma. Men så blev det icke sååå! Kom hem typ ett eller något, vet inte ens. Har käkat thaimat, gött. Just nu är jag skitförbannad för att jag äntligen har hittat ett par vinröda byxor jag vill ha, så kostar de fucking 239 dollar, alltså runt 2200 svenska kronor. Har jag det? Ne. Funderar på att flytta till LA, gifta mig med en rik gubbe och vänta på att han dör. Då ärver jag allt och blir rik. Då kan jag köpa ALLT jag vill ha. Det skulle vara riktigt trevligt.

mina favoriter än så länge


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: