Ebba Wants

Ebba Wants - Kommentarer (2)
2012-03-06 @ 00:01:27
Kom på att jag inte gjort en Ebba Wants på ett långt tag! Som jag skrev för ett tag sen vill jag liksom, skaffa mig mer en personlig stil, faktiskt köpa det jag vill ha utan att tänka på vad alla tänker hela tiden! Så tänkte dela med mig av lite kläder/saker jag vill ha nu till våren/sommaren! :)


Skulle vilja testa på en vågtång! Känner att jag inte riktigt kan locka håret eftersom att det ser lite "övergjort" ut på mig, typ som att jag ska på någon middag, haha. Brukade ha lite sånt där, "änglahår" när jag var yngre med hjälp av flätor efter dusch. Men det verkar inte funka längre, så aa. En vågtång!


Vill ha en skön tjocktröja/tröja att ha under skinnjackan då det fortfarande är ganska kallt ute. Helst med lite färg eftersom att jag alltid är så tråkigt och köper svarta/vita/gråa tröjor hela tiden.


Vill fan ha ett par vinröda (vänster) eller "berry red" (höger) färgade byxor. Eller till och med mörkare. Gillar de till höger mest, sitter snyggast och har finast färg. 


Nu när jag tänker efter vill jag faktiskt ha ett par vinröda (eller oxblodsröda eller vafan de nu kallades) converse också. När mamma och Petteri åker till Florida i April ska de fasiken köpa hem ett par röda och svarta till mig!


eftersom att min skinnjacka är typ.. rutten. behöver jag en ny... så en Jofama by Kenza 9 skulle inte sitta fel.

Vill ha ett par trasiga, ljusa jeans! Jag har redan ett par ljusa jeans som jag inte direkt använder, så kanske förstör dom. Vet inte riktigt om jag skulle orka köpa ett par jeans som redan är trasiga, haha :P Så slänger jag in en bild på ett par jeans med den amerikanska flaggan pålappat, bara för att de såg häftiga ut haha :P fast tror inte direkt att jag skulle vilja ha ett par sånna. 



tumblr-tönt som jag är, ser man HELA TIDEN (på tumblr alltså), tjejer med snygga jeans-shorts på typ varenda bild, så aa. Till sommaren vill jag få smalare lår och skaffa många jeansshorts. 



jag har alltid varit en sucker för stickat, så måste bara slänga in lite stickat. den sista var så gullig med hjärtana. säger man så?

jag VILL HA en jacka som denna! bara för att!! ;)

dock kommer jag nog inte få se något av det här på ett LÅNGT tag, eftersom att jag inte får några pengar atm! :/


2 kommentarer
Postat av: Emma

åhh! Jaaaackan<333 vill ha ;_;

2012-03-06 - 14:07:44 | URL: http://kiwiiiis.blogg.se/
Postat av: tildan

jackan var aaassnygg!

2012-03-06 - 18:45:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: