Edsters

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-02 @ 08:56:10

Tjo alla! Är så trött att jag dör just nu, fattar inte ens vad jag gjort. Igår kom alla på att vi skulle vilja se Ed igen innan han åker till Norge idag (han är påväg dit just nu), och Melina tyckte att vi skulle vara tidiga så vi inte missar honom, och vi trodde att han skulle till Arlanda vid typ sju, så vi bestämde träff vid hotellet kl. 3. Natta sov hos mig (fast det blev inte så mycket sömn) vi sov typ två timmar sen drog vi iväg. När vi kom dit var Melina och Felicia redan där, sen stod vi bara och vänta. Minuterna blev till timmar.. Roliga människor gick förbi och pratade med oss, men det var jävligt kallt. Efter ett tag började jag verkligen ge upp, har aldrig varit så kall i hela mitt liv, men jag visste inte vägen till tbanan och Natta hade dragit (hon behövde gå hem) och ingen annan ville dra. Men det var riktigt tur att jag inte drog! För fyra andra tjejer kom plötsligt och gav info som vi inte visste om, och aa, en halvtimme senare kommer han. Efter FEM kalla timmar i kylan utanför hotellet, får vi några minuter med Ed. Autografer, bilder och kramar. Vet inte riktigt om det var värt det, men fick ju nya vänner och en autograf på mobilen så! :P

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: