HEMMA

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-05 @ 11:49:33
Är hemma och ledsen idag. Har nämligen ont i magen, låg typ och grinade i pappas säng klockan tre inatt. Innan det hade jag faktiskt somnat, tror jag. Det var jättekonstigt. Upplevde Eds spelning en gång till, som i en dröm, hörde låtarna, men ändå tittade jag runt i rummet ibland och kände smärtan i magen när jag vände och vred mig. Så jävla skumt. En annan konstig grej var att när jag vaknade imorse, kändes det okej, mamma ringde, jag var fett glad och ba "JA! Nu går jag upp!" (typ idag ska bli en stark dag!), men så fort jag reste mig upp fick jag en fucking kniv i magen igen och jag börja gråta och hyperventilera igen. Jag hatar att vara tjej. Dessutom har vi ingen jävla älsklings-ipren heller, bara alvedon som aldrig funkar för mig. Har typ rensat hela pillerskåpet och tagit två engelska värktabletter som typ motsvarar sveriges ipren eller något. Hoppas att det funkar, dessutom har jag världens jävla humörsvängnings-damp. Fast det har ni kanske redan förstått. Är typ arg på allt och alla, igår var jag det med. När jag skulle hem till mormor fick jag fel på tiden och åkte till slussen en timme för tidigt, så satt där i kylan och typ smågrät, och tyckte synd om mig själv. "buhuhu... men jag är ju van på att vänta... ingen kommer någonsin i tid... alla bara låter mig vänta... buhuhu...", sen va mamma typ sur på mig när hon äntligen kom för att HON inte hittade mig på direkten och vi missade en Ropsten tbana precis. Hon sa att jag kunde ha gått omkring på perongen och typ letat lite då och då. Då fick jag världens skrikdamp "Men jag har ju varit här i en jävla timme! Ska jag gå runt i en hel timme bara för att du KANSKE kommer!!!!" åh, va arg jag va. Mormor var snäll i alla fall. Fick bullar och tårta. Fast jag fick vänta med att börja tills kusinerna kom.. tog ett tag.. var typ jättehungrig och fick lite damp(igen) för att jag inte fick börja äta. Åt jättemycket sen bara för att jag var så arg. Två tårtbitar (hej hej laktosmage), och typ tre bullar. Sen satt jag med kusin Sarah och snackade om One Direction och Ed Sheeran, så då blev jag på gott humör igen. Oj va långt jag skrivit nu. Så blire när man är arg och vill klaga. JAJAJA, nu ska jag typ plugga lite, och ta mod till mig att berätta för mamma att jag var hemma... ciao

såhär såg jag ut när jag inte fick ta bullarna


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: