matte

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-03-27 @ 19:36:31

Tjenis bloggen. Var en ganska skön dag i skolan idag, hade sovmorgon och ganska okej lektioner. Hade samhällskunskap då jag och Fia satt och gjorde annat för det mesta, och idrott då Alex i klassen hade danslektion. Typ dog. Efter idrotten drog jag och Fia till Sandy's och delade på en enorm sallad för att vi var så hungriga. Kom hem runt halv fem och har pluggat matte sen dess. Har nämnligen algebra-prov imorgon klockan två. Som tur va har vi studiedag imorgon så har inget annat. Därför kan jag plugga imorgon på förmiddagen också!
Njäe, nu ska jag tillbaka till plugget. CIAO


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Åh, duu är så duktig min lilla plugghäst!!

2012-03-28 - 11:00:25 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: