PAST DAYS

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-26 @ 23:12:45

Min kusin skickade ett sms till mig idag och tjatade på att jag skulle uppdatera bloggen. Och jag ber om ursäkt för att jag knappt bloggar längre, i alla fall om mitt liv. Lägger typ bara upp musik och annat skumt. Men kan berätta lite om vad som hände i helgen! Drog som sagt och stakade Jedward en kortis utanför studion precis där jag bor med Natta och Tilda. Är inte så stort fan av de två så orkade inte följa med Natta och sova utanför deras hotell sedan, utan drog till Fia och sov där istället! Vi hade lika kul som vanligt! På lördagen drog jag hem runt ett och duschade/pluggade ett tag innan Tilda och Natta ringde mig och frågade om jag ville sova över hos Tildis med dem, och de ville jag såklart. Så jag mötte upp dom vid tunnelbanan och åkte och käka pizza i kärrtorp innan vi åkte hem till Tildis och åt massa godis och bara hängde! I söndags (igår) drog jag hem tidigt och pluggade! Skrev ett tal till svenska-nationella om relationer. Skrev om brorsan min! Sen tog jag det bara lugnt hemma innan jag la mig. Idag var det skola dårå, var rätt chill dag. Fick godis på matten och slutade vid lunch. Det som sög där dårå var ju att vi hade nationella kl. Typ 3. Så fick sitta och vänta..... Talet gick faktiskt bra att läsa upp! Var lite nervös innan som alltid. Ikväll har jag tagit det lugnt framför tvn och pluggat lite matte! Vi hörs!

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: