PROV

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-03-28 @ 19:03:20
Tjoo bre, vad händer jao? 
Nej men, hade ju matteprov idag. Kände ändå att det gick rätt okej, så dagen har varit chill. Vaknade halv elva, pluggade, duschade, åt och fick skjuts till skolan. Mötte upp Fanny & Emma och sen gjordes matteprovet. Stack till mammas jobb direkt efter det och mötte upp henne, sen drog vi två och hämtade Ludde i skolan, har saknat min lilla gosegubbe. Vi drog hem och jag packade lite saker som jag hade glömt där, och sen kom pappa och hämtade mig. Skulle kanske ha träffat Fisen idag, men jag har haft sån jävla huvudvärk sen jag gjorde provet. Vill nästan säga att det är för att min stora, feta supersmarta hjärna jobbade ihjäl sig idag på matteprovet, men tror inte på det själv så.. Det är förmodligen typ uttorkning eller något. Oj, nu kom pappa in med choklad till mig. Nu blev man glad. Vi hörs! ♥ Slänger in en bild på min man. 



1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Jag tror absolut att det var för att din stora, feta supersmarta hjärna blev överarbetad! Hahahaha

2012-03-28 - 21:09:05 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: