Spelningen

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-04 @ 02:09:55
Lovade mig själv att skriva ett inlägg om något annat än Ed nästa gång jag bloggade eftersom att jag har typ 100 inlägg om honom. MEN, nu hann jag inte det och jag har något att berätta! Jag var på Ed Sheerans spelning ikväll! Så JÄVLA bra. Jag dog nästan. Har aldrig varit med om något så bra, är så jävla glad över att jag fick uppleva en sådan bra/mysig konsert! Det var extremt nära att jag och Tilda inte ens kom in, eftersom att man behövde "en målsman per person", och vi hade ingen alls. Men när Natta & Maria gick in med hennes föräldrar gav vi biljetterna till dom och slank in lite bara... x) Sen sprang vi fram till scenen och fick stå LÄNGST FRAM. Har aldrig någonsin stått längst fram på någonting typ, haha. Var så lycklig. Sen fick man världens bästa spelning, fick sånglektioner och sjunga med. Underbara Ed ♥ Nu lägger jag upp lite bilder och en film som jag filmade. Godnatt!
tilda & jag ♥
jag och maria
jag, maria & natta
moi, hehe :P
fina ed ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: