Tjenixen

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-03-01 @ 17:43:21
Tjenis, sitter ÄNTLIGEN hemma hos pappa och ska strax iväg till stan för att träffa Nathalie och några andra, ska försöka få en glimt av Ed Sheeran! :) De har redan träffat honom två gånger idag och jag är så avundsjuk som man kan bli, men jag ska fanimej också se honom! Någon dag haha! Är det bara jag som började med skinnjacka idag? Min är risig som fan och behöver en ny, men kan använda den sålänge ändå, för det är så härligt väder! Jajajaj. Vi hörs senare! Lägger upp bilderna på JÄTTEFINA Melina och Nathalie med Ed typ klockan ett inatt på Arlanda. (Natta ringde faktiskt mig när jag sov och sa att jag skulle få prata med honom i telefon, men det ville jag inte för jag sov ju fan) men iaf, här kommer bilderna.


1 kommentarer
Postat av: flisan

vem fan e ed.

haha <3

2012-03-01 - 23:53:08 | URL: http://another.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: