up all night and jump around until we see the sun

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-17 @ 15:51:42
Tjenixen bloggen. Sitter här hemma och tråkar, ni vet när man absolut inte orkar gå ut, men ändå sitter hemma och typ sjunger ashögt för sig själv och stirrar ut i ingenting för att man är så uttråkad. That's me right now. Är SÅÅÅ uttråkad. Har försökt komma på saker att göra, spela Sims 3 t.ex. men nej, det ska såklart fucka upp sig.. Göra videor... men nej, det gör för trögt. Se på tv-program, nej såklart ska min data typ haka upp sig då. Tja, det är bara några av de saker jag försökt göra. Så just nu sitter jag på tumblr och rebloggar onödigt många saker. Ska försöka göra någon lunch sen, har inte orkat. BLEH. Aja, som ni såg i inlägget Fia skrev så sov jag hos henne i torsdags. Trevligt var det! Hade asroligt. Hoppas att vi kommer sova över många fler gånger ♥ Nä nu ska jag forsätta skrik-sjunga DENNA LÅTEN.
jag och fia i torsdags ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: