Woop

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-03-15 @ 10:22:00
Hej på er! 
Kan berätta att mina lagningar i tänderna gick bra! Dock var min tandläkare sjuk så fick komma dit i förrgår och borra ena hålet med någon annan läkare, men han ville vänta med det andra hålet till dagen efter, eftersom att jag skulle bli så bedövad annars. Så gick dit igår också med Fia som stöd och gjorde det andra hålet också! Men det gick jättebra! Första hålet jag lagade var inte så farligt, kände inte ens sprutan men det gjorde liiite ont när han började borra ganska djupt. Det andra gjorde sprutan lite ont på men kände absolut inget alls när hon borrade. Så ja! Det var helt okej, nästan lite intressant att få veta hur de kändes! Nu sitter jag på media lektion och ska skriva om Leonardo da Vinci och ett konstverk typ! Så ska strax iväg i det fina vädret och dra till bibblan för att forska lite! Pussss

Jag och Fia igår på directioners-day :) !


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: