1D MANIA

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-05-12 @ 11:41:51

Hej hej! Sitter just nu hemma hos Fia! Var ute sent ut på natten igår innan jag drog hem. Såklart var vi ute och letade efter One Direction. Var ute en stund efter skolan med Fia, Tilda, Max och Tobbe bara för att de ville se hur det såg ut. Sedan drog vi hem till mig (och fick reda på att vi missade killarna preciiiis), men vi hade andra planer. Dock drog vi ut sen igen runt 8 eller något för att leta. Vi hängde utanför studion en stund, sen gick vi till ett annat ställe runt elva. Vi såg bilen på ett ställe när de hade lämnat studion innan de åkte tillbaka till studion igen för att spela fifa eller något. Hade riktigt kul dock, vi spanade efter bilar och smög i buskar medans vi väntade på killarna. Vi firade en av tjejerna också som fyllde 18, därför åt vi tårta i ett litet skjul typ haha! Ett fyllo kom också upp till och snacka, han va riktigt rolig faktiskt, han sa "AMÄHH!" till varje sak man frågade. I alla fall åkte killarna tillbaka till studion (fast det visste vi inte då) och jag frös så mycket att jag ville åka hem. Så några av tjejerna stannade ute och jag och Tildis åkte hem till mig. Gick upp typ 6-7 och drog in till stan. Mötte upp Fia och Felicia och sen följde jag med Fia hem. Hon duschar just nu och jag väntar! Uppdaterar mer sen!


1.Alla fansen utanför studion idag                                2. När vi äter tårta!

 



2 kommentarer
Postat av: Fanny Leffler

sv: Haha Widerstedt? Hon är sjuk... Och tack, det var jättesnällt sagt! Du är också vacker :D Ha en bra kväll! :D

2012-05-13 - 19:00:36 | URL: http://fannyleffler.blogg.se/
Postat av: tilda

UPPDATERA!!! <3

2012-05-16 - 18:49:58 | URL: http://tildairene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: