AMSTERDAM

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-05-05 @ 21:49:14

Tänkte bara säga att vi är framme i Amsterdam och har haft en riktigt trevlig dag! Har bevisat idag att jag kan somna när och var som helst, eftersom att jag somna på planet. Men mamma väckte mig för att jag sov med öppen mun tydligen. Men sov typ hela resan ändå. Delar hotellrum med kusin och vi har varit på pancake bakery och vid Anne franks hus idag. Det finns weed att köpa i typ varje affär, och finns coffee shops på varje gata nästan. Lite roligt sådär. Var partaj med DJ mitt inne i stan också. Nu är vi i alla fall på hotellrummet och ska sova. Vi hörs! :)



1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Åh jag är så avundsjuk på diiig!!! Vill också resa!!!!! MISS YOU

2012-05-05 - 22:43:11 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: