Bleh

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-05-30 @ 00:15:01

Ja jag har glömt att jag har en blogg litegranna, det OCH att mitt internet har varit paj i ett helt dygn nu! Håller på att dö här hemma faktiskt. Trodde inte att det skulle ta så hårt på mig men det har det fan. Inge youtube, knappt nån Facebook osv osv. Har fått sitta med mobilen och typ spelat Sims 3. That's how I roll när interneten pajar. I söndags låg jag och Fia ute och solade heeela dagen i min trädgård. Riktigt nice. Sen vare skola igår och idag stannade jag hemma. Orkar inte med skiten när vi ändå inte gör nått än att slöa. Har nästan skrivit klart min intervju här hemma i alla fall. Imorrn ska jag gå dock... Stön och stånk.

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: