DICE

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-05-22 @ 00:07:06

Hej hej! Idag var en riktigt härlig dag! Har varit på gott humör över det fina och varma vädret! Dessutom fick jag, Fia och Emma sluta skolan tidigare idag. Varför då? Undrar ni. Jo, vi gör nämligen en tidning som sista uppgift för terminen hela klassen tillsammans. Och jag och några andra har då interaktiv design delen av tidningen. Vi gör jämförelser mellan IPhone och Android tex. Men det jag ska göra, är en intervju. Och eftersom att vår lärare har så bra kontakter fick vi ett möte med en snubbe som heter Daniel Matros från DICE (skaparna av Battlefield, Mirrors Edge)! Och eftersom att jag var så nervös över det hela var Emma och Fia så snälla och följde med och hjälpte! Det var riktigt spännande där. Vi fick passerkort och komma in på deras stora kontor. Vi har till och med tystnadsplikt om vad som händer där inne ;). I alla fall, vi satt ute på en balkong ute i solen och snackade med honom. Riktigt härlig och charmig typ! Fick mig att skratta jättemycket. Riktigt snällt av honom att ta sig tid åt oss små gymnasieelever. Han sa dock att det passade perfekt eftersom att han försökte undvika ett tråkigt möte haha! När intervjun var klar drog jag till min lillebrors skola och såg på blockflöjtskonsert! Han var så duktig så! Nu orkar jag inte skriva mer om idag haha! Här kommer lite bilder!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: