FÖRÄNDRING

Allmänt - Kommentarer (3)
2012-05-22 @ 19:16:28
Har sagt det här typ en miljon gånger förut, jag vill ha en förändring! Har inte lyckats köpa några kläder alls eftersom att jag inte har några pengar, men nu tänkte jag snacka hår med er. Jag är så JÄVLA trött på mitt hår. Det har varit likadant forever...... samma bena, samma färg. Typ förutom en gång då jag tonade det brunt men det blev typ oranget. Jag har haft mitt hår i samma bena så länge att det finns noll volym i luggen alls, inte ens när jag fönar upp och ner, och jag börjar fan bli flintis vid benan typ. Jag är trött på min gråa trista hårfärg som fan och vill bara ha tips på vad ni tror att jag skulle passa i. Brunt? Svart? Blondare? Slingor? Lugg? Annan bena? GE MIG TIPS PEOPLE. För jag har ingen aning. Ää jag vet inte, det är en riktig ful-dag idag, känner mig så fruktansvärt ful bara. Mitt ansikte, håret, kroppen. Hela jag är ful idag helt enkelt. Dessutom är jag typ förkrossad eftersom att jag har fått ett ärr under näsan efter det där såret jag hade förut, helt runt och rött. Ser ut antingen som att jag har en inflamerad finne eller typ exem. Riktigt jävla fult, kul att ha det hela livet. BLÄEEÖEÖEÖEÖHH.
Var ju på bra humör tidigare, vad hände? 
tre bilder från förra i söndags då jag pluggade på balkongen med ben & jerrys! (haha fixat hår på de två första och sen ofixat på sista) GIMME TIPS!


3 kommentarer
Postat av: petra

Uppklippt å slingor kanske? :)

Eller lugg!

2012-05-22 - 21:39:37 |
Postat av: tilda

Färga det ljusbrunt kanske?? eller lite mörkare till och med :P <3

2012-05-24 - 15:46:39 | URL: http://tildairene.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jävligt fin så som du är..

2012-05-26 - 09:56:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: