Hallo

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-05-08 @ 09:55:37

Har försökt blogga typ 30 gånger men har inte funkat. Får hoppas att det funkar nu. Det regnar idag, så vi väntar på en taxi som ska ta oss till ett museum typ som heter Nemo. Eller man kan väl säga att det är som tekniska museet. Ikväll åker vi hem, och det är ju lite synd... Vill stanna längre. Men jag saknar min kära Fia och ska ändå hit till Holland med Tilda någon gång ;) ni får massa bilder osv när jag kommer hem istället, ska berätta allt :) hoppas ni har en bra dag idag! Ni får en bild på mig och kusin när vi sprang omkring på ett torg precis här i närheten!



1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Jag saknar dig meeed kära vän :') <3

2012-05-08 - 13:24:21 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: