Hejjjj

Allmänt - Kommentarer (3)
2012-05-01 @ 15:29:52

Goddag på er! Hur mår alla idag? Nog väldigt många som mår risigt idag tror jag, dagen efter Valborg och allt! Jag mår faktiskt rätt bra, lite trött bara. Somnade väl runt 3-4 hemma hos Fia och hon och Tilda skulle ändå envisas med att gå upp redan klockan 10 imorse. Igårkväll var asroligt! Kom hem till Fia runt nio tror jag, och hon hade två kompisar med sig! Fanny och Matilda. Vi satt och snackade, hade kul och körde lite lekar sådär. Sedan kom Fias kompis Jennifer och hennes pojkvän Simon. Sen dök Tyra upp också. Riktigt trevliga och snälla människor! Var kul att få lära känna dom! Träffade också Daniel en snabbis under kvällen. Men, som sagt, gick upp vid 10. Åt frukost, fixade mig och drog hem. Då gick jag och pappa ner till affären på direkten. Nu ska jag packa och åka hem till mamma! Puss


Hahah, Fisen och jag

Väldigt vacker bild, höhö

Mina fina tjejer!

Haha Fia smygfotade mig när jag sov för att hon tyckte att jag låg konstigt och tog mycket plats!

 



3 kommentarer
Postat av: Steffy

dat way you sleep >.<

2012-05-01 - 16:12:23 |
Postat av: tilda

hahaha, din sovstil asså. för skön <3

2012-05-01 - 17:02:34 | URL: http://tildairene.webblogg.se/
Postat av: Fia Berggren

HAHHA ÅH,, Älskar dessa bilder!! <3

2012-05-01 - 17:10:34 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: