HOME

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-05-08 @ 23:04:04
Är hemma nu! Kom sju till Arlanda och var hemma runt åtta! Började packa om min väska osv. till Pappa på direkten. Så allt är klart och jag kan åka direkt till honom efter skolan imorgon med Fisen. Vi ska nämligen stalka One Direction som kommer imorgon! WOOP! Förhoppningsvis stannar de i runt 2 veckor, så vi har gott om tid och kommer förmodligen se dem mer än en gång! Idag gick vi som sagt till ett museum som hette Nemo, det var riktigt kul! Förutom att en kille kom fram till mig och frågade något om puberteten på holländska, och det kom en klass med asstökiga ungar när vi satt på ett café. De både skrek och välte bord på min Mormor! Vilket gjorde mig skitförbannad. När vi tog hissen ner och dörrarna stängdes framför dom gav jag dem fingret, haha! Kanske lite omoget men fan, något måste jag ju göra! Hann se en spya idag också, hämtade Mormor som vilade inne på donken och när vi kommer ut säger Mamma "Titta inte bakåt för ditt eget bästa", eftersom att hon log lite kollade jag ju såklart. Och vad ser jag då? Jo en snubbe lutad mot en pelare som spyr. Fick världens panik och bara gick på, råkade gå in i hans vänner och vände om, fick se spyan igen och sprang en annan väg. Mådde illa i typ en timme efter. Ville gå tillbaka och slå killen. Har märkt att jag blir mer arg än ledsen efteråt, typ "Hur fan kan han spy här! Som att jag skulle gå och bajsa på gatan!" Aja..... orkar inte blogga mer nu. Är trött som fan. Skriver mer imorgon istället!

Bild på mig och Sarah när vi var påväg till nått antikställe haha! :)


1 kommentarer
Postat av: tilda

JAA DU ÄR HEMMA ♥♥♥♥♥

2012-05-09 - 12:42:30 | URL: http://tildairene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: