je krijgt mij en niks anders

Music - Kommentarer (1)
2012-05-23 @ 10:10:39
Jag är hooked på Hollädsk rapp. Helt sjukt, jag gillar deras sväng, text och allt, fast jag inte fattar ett jävla skit. Eller, jo, vissa saker. Har två stycken holländska rappare som jag älskar just nu, och tänkte dela med mig av fyra stycken låtar! Två av varje artist :) Det är bara att klicka på bilderna sen för att lyssna.

Den första snubben heter INB, det var killen som jag känner i Holland som visade mig hans musik, egentligen inte för att han tycker att killen är bra, utan för att berätta för mig att det var killen som sjunger som han slagit ner en gång. Tyckte jag var lite roligt sådär, men kunde erkänna att jag gillade låten också. Nu har jag lyssnat på några stycken och han är riktigt bra! Första låten heter 1 Wens, och andra heter Niets is mooier dan wij. 


Den andra snubben heter Kempi, och det var min holländare som visade mig honom också. Han har riktigt häftig röst och hans texter kan växla mellan typ känslor och sexiga tjejer haha. Första låten heter Je hebt iets och andra heter Huilen is voor jou te laat. 




1 kommentarer
Postat av: Fanny Leffler - My stream

Tjena! Har nu bytt bloggställe, hoppas att du vill följa mig där!

Mega kyss, Fanny!



http://mystream.blogg.se

2012-05-24 - 19:42:48 | URL: http://mystream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: