Kalufs

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-05-26 @ 11:34:48

Såhär fin och rufsig i håret är jag vaknar på morgonen, i alla fall hos pappa. Det är ganska konstigt, jag får olika "morgonhår" beroende på vem jag sovit hos. Hos mamma blir håret bara platt och äckligt under natten, men här hos pappa så ser det alltid ut som typ ett fågelbo. Vaknade klockan typ sju imorse först av att pappa kom in och skulle snacka med mig eller något, om vad han ska göra idag haha, hatar när föräldrar väcker en bara för att prata. Men han var snäll och öppnade fönstret åt mig i alla fall eftersom att det var så otroligt varmt i mitt rum. Han drog iväg någonstans i alla fall (jag lyssnade inte riktigt på vad han sa), och jag somnade om. Vaknade vid elva igen av att han ringde och frågade om jag var hungrig och när jag ska till mamma. Jag ska dit ikväll igen även om det är pappas vecka nu eftersom att jag ska vara barnvakt! YEY. Haha, nej men mamma, petteri och ludde ska iväg på någon födelsedagsmiddag hos ludvigs kompis föräldrar, så ludvig ska med först och sen runt nio-tio ska jag hämta upp honom och hans polare och lägga dom hemma hos oss. Gick bara med på det för att få pengar! Dessutom kommer Fia över och schleepar hemma hos oss ikväll, så det blir mysigt! Typ lite godis framför Melodifestivalen! :) Vad ska ni göra idag/ikväll?


1 kommentarer
Postat av: tilda

har du glömt bort att du har en blogg ??? UPPDATERA <3<3<3

2012-05-29 - 18:31:31 | URL: http://tildairene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: