1D bussen

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-10 @ 19:21:17
Tjenixen på er! 
Idag var jag på stan med mamma och köpte en vinterjacka. Visste redan vilken jag ville ha så det gick rätt fort. Efter det drog jag och mötte upp Natta vid One Direction bussen! Det är alltså en London-buss som åkte omkring i stan idag och igår med musik på hög volym för att promota deras album (som jag skrev förut höhö). Dock visste jag inte att man fick åka i den förns idag. Såklart kutar jag dit och väntar in bussen som Natta redan tagit en tur med. Vi hoppar på igen och får jättebra platser högst upp. När jag skickar en bild inifrån till Fia så skiver hon helt plötsligt "Är du på bussen!? Vi med!!!" så då springer jag ner och ser att hon, Sanna, Melina och Felicia sitter där nere! Blev jätteglad av se dom också! Felicia och Melina flytta upp till oss men Sanna och Fia stannde på nedervåningen. Bussen åkte omkring i runt 40 minuter, och det var sååå roligt!!! Musiken på ashög volym, discolampor, rök och lysrör i hela bussen. Alla satt och skreksjöng låtarna och vinkade till människor som såg helt paffa ut när vi åkte förbi. Var verkligen askul! Just nu har jag precis ätit mat och väntar på att pappa ska hämta upp mig. Sedan ska jag ha sleepover med Tildish :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: