bajs

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-01 @ 00:27:00
Tjeniiixen. Har inte uppdaterat på ett tag nu känner jag, men så otroligt mycket har hänt de senaste dagarna att jag inte hunnit med. I måndags fick jag reda på att One Direction ska ha konsert här i maj nästa år, och att biljetterna redan släpps nu på fredag. Det är jättekomplicerat och jag orkar verkligen inte förklara kö-systemet. Men Natta sitter i alla fall i kö åt mig (man kan köpa 4 biljetter per person), men en person måste vara uppskriven och får inte lämna platsen. Hon åkte dit redan i måndags, och har alltså sovit där ända sen dess. Jag har försökt komma så ofta jag kan och stötta, även om jag har haft mycket att göra. I tisdags åkte jag in till Globen runt elva, satt med Natta och de andra tjejerna i trapphuset ett tag (alltså samma som innan X Factor) innan det blev lunchdags. Då mötte jag upp Danielle i klassen och hennes lillasyster, och åt lunch med dom,. Var jättekul! Och hennes lillasyster var urgullig. Efter det mötte jag upp Fanny från förra klassen och fikade med henne, var också jättekul då jag inte träffat henne på länge och vi hade mycket att prata om. Påminde mig verkligen om hur mycket jag saknar henne varje dag! När vi fikat klart drog jag tillbaka till trapphuset och var där till runt åtta på kvällen. Vi såg på 1D's livestream och bara snackade. När jag kom hem satt jag och väntade på att klockan skulle slå tolv, så jag kunde sörja att det var 19 år sedan River Phoenix dog. Har varit extremt ledsen över det faktiskt. Imorse gick jag upp rätt tidigt, duschade och började göra mig i ordning för att åka till Globen igen. Tills jag kom på att jag har läxor att göra... så fick jobba lite på dom. Sen frågade Danielle om vi kunde åka och se på bio så det gjorde vi! Såg TED. Den var faktiskt skitkul haha! När jag sagt hejdå till Dani åkte jag hem, hämtade datorn och gick iväg till Globen igen. Vi såg på film och hade det mysigt.. tills... några jävla idioter kom och kastade ner hundbajs i trappen!? Ja, du läste rätt. HUND.BAJS. Det kom rätt ner på flera tjejers saker, t.ex. Lizas jacka. Vi sprang efter men de kom undan... Jaja.. kom nyss hem och ska strax sova. Måste få mycket sömn då jag ska sova i trappen imorrn! :)

Försökte vara lite halloweenig igår och försökte göra samma skelett-sminkning som Tate i American Horror Story har. Läskig va? ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: