Bättre

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-11-26 @ 22:47:00
Hejsaaan.
Ska precis lägga mig men tänkte köra en liten bloggish innan. Var hemma idag eftersom att jag mådde illa och låg  vaken hela natten. Missade både prov och pengar från mamma men vad ska man göra. Jag har redan ångest över hela kräkgrejen. Tänker inte riskera att spy hemifrån. Det är typ något av det värsta som skulle kunna hända känner jag. Att jag spyr i skolan eller på tunnelbanan eller något. Att det ska kännas jobbigt att komma hem och jag vet inte. Jaja. Har suttit nära en hink typ hela dagen om jag plötsligt skulle behöva spy. Men som tur va har jag bara blivit bättre, inga spyor heller. Nu är jag typ som vanligt! Imorgon blir det av till skolan i alla fall! Saknar Fia så det knakar! Konstigt hur man kan börja sakna någon efter bara några dagar men så är det!

Jag och min lilla pojke <3


1 kommentarer
Postat av: Gissa Vem

Åh finis!! jag saknar dig ganska fort också haha

2012-11-26 - 23:54:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: