BIOLIO

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-15 @ 23:22:00
Hej på er! 

Att det redan är torsdag! Eller, fredag om ca. en timme. Har helt glömt bort bloggen de senaste dagarna. Har haft tankarna på The Sims och pengar! The Sims 3 Årstider kom nämligen ut idag... och jag har det fortfarande det inte! De flesta som känner mig vet att jag är världens största sims-nörd och har spelat sims sen jag var typ fem år gammal. Det är jätteroligt! Brukar ha perioder då och då varje år då jag är helt simsgalen, och när jag inte orkar spela alls. Det längsta jag har gått utan att spela sims är väl något halvår eller så, och det var för att jag inte kunde få igång det. Jag har varit besatt ända sen min syster visade spelet för mig en dag när jag var fem år och hälsade på hemma hos henne. Tyckte det var helt otroligt och skaffade det såklart själv (fast jag var för liten). I alla fall, jag är besatt som ni förstår och behöver då ha ALLA expansionspaket. Detta paketet har jag väntat på ända sen Sims 3 kom ut (typ tre år sen) och tanken av att jag inte har det i mina händer än gör mig galen. Ska försöka få tag på det imorgon men det känns som att det kommer vara slutsålt överallt :( JAJA jag få hoppas. 

Igår var jag på bio med Tilda, såg Breaking Dawn. Den var JÄVLIGT bra. Trodde inte den skulle vara bra och var inte sugen på att se den alls innan jag åkte faktiskt. Men nu är jag verkligen glad över att jag såg den! Sjuukt bra! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: