Frågor once again

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-11-26 @ 01:26:21
Borde sova men mår för illa så...

VEM
Vem är i rummet med dig? Min katt
Vem önskar du var med nu? Någon trevlig person
Vem fick du senast sms av? Mamma
Vem av dina släktingar står du närmast? Pappa, Mamma.. hela det köret.
Vem ska du träffa idag? Klockan är ju efter 12 så... klassen? 
Vem ringde du senast? Pappa
Vem saknar du? Mååånga! 
 
VAD
Vad åt du senast? Chips hahaaa
Vad har du på dig just nu? Min NTI tröja och ett par shorts
Vad hör du just nu? Ljudet av en film jag har på
Vad har du på fötterna? Mina tår! :)
Vad för sjukdom hade du senast? Åh vet inte! Förkyld? 
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? "Redo för provet imorgon?" 
Vad ska man göra för att imponera på dig? Bara vara snäll och pratsam :)
Vad brukar du göra när du har tråkigt? Snurra på håret
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? Enligt bloggen låg jag och tittade på filmen Dogfight och obsessade över River Phoenix. Yey för blogg! 
 
VAR
Vart går din drömresa? London, Holland eller USA
Var är din mobil? Bredvid mig
Var har du köpt tröjan du har på dig? Köpte den inte, snodde den från skolan hahah
Var är din mamma just nu? Hemma antar jag
Var handlar du mest? Ingen aning, har aldrig pengar men... skolkiosken? XD
 
HAR
Har du några piercingar? I öronen
Har du provat droger? Noup
Har du piercat dig själv någon gång? Nej herregud, skulle svimmat
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej det tror jag inte!
Har du något stort ärr? Ett på knäet
Har du blivit jagad av polisen? Inte vad jag minns just nu xD
Har du varit kär på riktigt? Man tror ju alltid det när man är tillsammans med någon. Vet inte.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har du allt du önskar dig? Nej men livet är orättvist ;)
 
HUR
Hur är du i skolan? Pratig... jobbig antar jag haha :)
Hur många har du haft sex med? Allt jag säger är att jag har sex med Harry Styles varje kväll
Hur många har du varit tillsammans med? Öh vet inte, typ 3-4? XD ingen aning
Hur ser du ut? Blondin med kinesögon
Hur svarar du i telefonen? Hallå eller Hallå det är Ebba
Hur ser folk dig tror du? Ingen aning, hoppas på att de tycker jag är snäll och rolig iaf. Men förmodligen ser de väl mig som jobbig eller nått haha 
Hur var du som person för två år sedan? Uhm, osäker men jobbig
Hur var du som person för ett år sedan? Nervös, osäker
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? Alla vill väl se bättre ut, men det kunde varit värre ;)
Är du singel? Ja
Är du beroende av nikotin? Nej
Är du kort? Vet inte? 1.64... har alltid trott att jag varit aslång men tydligen inte
Är du snygg? Ashet 
Är du åksjuk? Beror på, men oftast ja x)
Är du helsvensk? NEJ, en kvarts finsk, woop
Är du allergisk mot något? räknas laktosintolerant?
Är du bra i skolan? HA-HA
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? Nej mitt liv har varit för pinsamt
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? Beror på vad personen gjort/gör :o
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? Ja, men skulle väl vara väldigt... osäker typ.
Skulle du vilja tatuera dig? JAAAA
Skulle du kunna pierca dig någonstans? JAAAA
Skulle du kunna adoptera? Vet inte faktiskt, förmodligen :)
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? Nej fyfan
Skulle du kunna donera bort ett organ? Ja
Skulle du vilja har ett förhållande nu? Om man hittade någon fin gosse, varför inte?
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? Neee... :o


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba, du underbart fin. Jag skulle bli så svartsjuk om du skulle få en kille som inte är jag. Tror inte man kan hitta en lika söt och vacker flicka som dig.

~ Beundrare

2012-12-10 - 23:36:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: