Friday

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-09 @ 18:55:00
Kom försent till skolan idag, eftersom att allt gick fel imorse. Försov mig, råkade duscha liite för länge, halkade på vägen till tunnelbanan så jag gick i snigelfart resten av vägen och missade tunnelbanan, sedan var det en jobbig tant på bussen också som inte ville flytta sig när jag skulle gå av :( I alla fall hade vi debatt på engelskan och det gick faktiskt bra! Alla andra grupper snackade i typ tio minuter en kvart, men min och fias grupper (som va emot varandra) satt och babbla på i typ en halvtimme hahah. Även om vi inte var så förberedda så kom vi på väldigt mycket att säga i min grupp! Bra argument :) Efter skolan gick jag och Fia en tur till fridhemsplan för att leta efter One Direction bussen som åker omkring i stan idag och imorgon. Det är en röd London-buss med texten "One Direction, Take Me Home" på. Så om ni ser den någonstans är det bara att säga till hahah. Vi hittade den i alla fall inte, och sedan drog jag iväg och träffade Fanny. Vi satt och fikade ett tag, och sen gick vi till H&M för att köpa ögonbrynsfärg till henne. 
Nu är jag hemma och tar det lugnt!

Dagens bilder! Fia på jakt efter 1D bussen och Fanny på fiket! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: