Jacka

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-11-07 @ 23:26:44
Har haft varken tid eller ork till att blogga de senaste två dagarna. Har sovit alldeles för lite (borde sova nu) men kan helt enkelt inte. Har haft en jääävlarns magkatarr ända sedan i förrgår och mår illa 24 timmar om dygnet. Inte så kul det när man har kräkfobi. Gör det typ 10 gånger värre. Igår var jag först i skolan, sedan åkte jag och kollade på jacka med Tilda (som vi egentligen skulle gjort i måndags), hittade en som jag tror att jag ska köpa. Idag hade jag och Fia redovisning på vår hemsida i skolan... vi har haft typ fem veckor på oss men vi började igår. Dock blev den rätt bra haha! Hade bara lite småsaker att fixa kvar! Har Fia att tacka för det, utan henne hade vi aldrig blivit klara. Jag fattar nämligen ingenting av Dreamweaver... Nu måste jag faktiskt sova! Så, godnatt på er <3

Jackan...! What do you think? Köpa eller inte. Tror dock att jag gjorde fel hahha... man ska väl inte knyta de där snörena på magen? Vet faktiskt inte x) 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: